Re: mám jinou zkušenost
Hele, zdravím, vy dvě struktůůry
- taky jste si všimly, že pokud byl experiment proveden skutečně jak výše popsáno, tak dost očividně nedodržel, resp. se ani nepokusil dodržet "ceteris paribus"?
Máme tu vlastně dva parametry (metoda; osobnost učitele) - které se nikdo nesnažil odfiltrovat jeden od druhého a udržet jeden stabilní, tedy výsledek je zcela irelevantní.
Měli si to třeba posléze ti vyučující vyměnit - starší učitel používat interaktivní metody a dva mladíci klasický výklad. Nu, a kdoví, zda by skóre nebylo opět lepší ve prospěch mladíků, co když v těchto dvou mladících dříme pedagogický talent větší onoho starého učitele? Nebo naopak, starší učitel používající interaktivní metody by měl úspěšnost proti vykládajícím mladíkům třeba osminásobnou, což by ukázalo, že osobnost učitele je důležitější než použitá metoda? Hmmm?
Kdoví, jak je to v originále, nečetla jsem. Takto podáno je to ovšem nesmyslné.
Odpovědět