Dobré, ale jak na to?
Článek je fajn a spousta věcí v něm je pravdou, akorát si myslím, že určitě záleží nejen na metodách výuky, ale i na osobnosti učitele a na jeho citu pro výuku. Každá třída, každý žák potřebují své. Něco o tom vím, jsem učitelka, momentálně na dvojnásobné rodičovské dovolené. Akorát tvůrci Rámcově vzdělávacích programů by se mohli zamyslet nad tím, zda množství výstupů z jednotlivých vzdělávacích stupňů není příliš mnoho a času jaksi málo na heuristický způsob výuky. Před odchodem na mateřskou jsem prošla několika školeními a byla jsem nadšena, bohužel v praxi to bylo dost náročné, přípravy na tento způsob výuky zaberou o mnoho více času, což nevím, jak budu se dvěma dětmi zvládat. Navíc při tomto způsobu výuky se toho stihne o dost méně, takže pokud jsem vedla pár hodin tímto způsobem, nabrala jsem skluz a logicky jsem dalších několik hodin musela dohánět, jak jinak než výkladem... Tak jak z toho ven?
Odpovědět