27.8.2012 16:05:42 keksik4
Re: stížnost na poštu
Tak pokud je na stránkách pošty že doručení nebylo úspěšné, tak to asi nebyl balík na poštu. Stěžovat si určitě cenu má, napsat konkrétní dopis na ředitelství pošty,kopii bych poslala i na onu proviněnou poštu, s uvedenými údaji, tedy odesílatel, adresát, číslo zásilky, a přesně popsat co se dělo.
Ale ještě nejdřív bych si objednala opakované doručení, a to na den, kdy bude u vás doma někdo skutečně doma, pokud by to opět nedoručili, dopsala bych i tohle do té stížnosti, ať to je hezky pohromadě
Jinak k výzvám ve schránkách: pokud bydlíš v rodinném domě se schránkou přístupnou bez nutnosti odemykat dveře, dává ti do schránky výzvu balík. doručovatel ten den, kdy byl proveden neúspěšný pokus o doručení.
Pokud bydlíš např. v paneláku se schránkama za uzamyk. dveřma, balík. doručovatel nemá k dispozici klíče, takže výzvu napíše, ale dá ji list. doručovatelce /co nosí dopisy/ a ta to následující prac. den hodí do schránky.
Jo, a i u balíku na poštu ti dají výzvu, kde je napsáno, že přišel balík, ale k vyzvednutí je na poště a do kterého datumu, ale zase nemohou napsat, že byl neúspěšně doručen, takže to asi opravdu nebyl případ tvého balíku. Uff
Odpovědět