Re: jak rozdělit jazykové skupiny ve třídě - podle úrovně nebo smíchat?
U nás dělíme podle výkonu od 3. třídy, AJ se učí už od 1. Hlasuji pro rozdělení podle úrovně a pro propustnost skupin, máme to tak, velké pohyby mezi skupinami sice nejsou, ale občas k tomu dojde a je to dle mého ku prospěchu věci. Od druhého stupně je jazyková třída a doplňuje ji třída slabších žáků. Tam je těžké učit všechno, ale jazyk je docela peklo, jsou tam děti, co propadají z Čj, tak co bych po nich chtěla v Aj, že? Ale udělala jsem to tak, že mají učebnici na dva roky, jazykovka ji má na jeden rok, ale pro ty slabší děti je to takto fajn. Kdybych jela normálním tempem, jsou bez šance, ale to pomalejší tempo jim umožní všechno lépe vstřebat, na všechno je čas a mám tam 2-3 děti, co fakt díky tomu pomalému tempu umí a mám z nich velikou radost. I je samotné angličtina konečně začala bavit, není to pro ně stres a o to dle mého jde. U nás je to tak, že každý z angličtinářů má pár skupin lepších, pár horších nebo průměr, nemáme to tak, že by jedna měla jen ty super skupiny a druhá ty nejslabší, to by bylo na mašli. To rozdělení mi takto přijde spravedlivé.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.