Re: jak rozdělit jazykové skupiny ve třídě - podle úrovně nebo smíchat?
matiku se naučíš tak, že počítáš. neustále procvičuješ a počítáš. takže tam to dělá učitelka tak, že jim zadá práci a tomu, kdo má hotovo, přidá práci další - práci, při které počítá. základ je stejný, ten vysvětlí učitelka všem.
To je dost zásadní omyl. Jak to, že matiku naučíš počítáním, tak to, že těm, co to umí, prostě jen přidáš práci...
Pokud má být výuka matiky efektivní, musíš s nadanějšími pracovat jinak, s pomalejšími také jinak, i v rámci podobně nadaných jsou způsoby práce, které někomu vyhovují a někomu méně, stejně tak mnoho úloh jde řešit více způsoby.
A mluvení, to jest hlasité přemýšlení nad problémem, je nezbytné...jak jinak můžeš zjistit, co se žáčkovi motá v hlavě a kde je tedy problém?
Jako když dásš někomu 20 příkladů z násobení a on jich má půlku špatně, tak mu dáš dalších 20 v domnění, že se to naučí? Takhle mu jich můžeš dát 200 a nezjistíš, že on násobit neumí, protože nechápe princip...a to, co má správně, jsou jen už zpaměti naučené výsledky.
Opakovaným počítáním jen zlepšuješ zapamatování. Ale z matiky tak moc nenaučíš.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.