"POkud něco chce namalovat, nějak to namaluje, když jí řekneme, aby se snažila a namalovala obrázek třeba pro paní doktorku (to je příklad) že si ho pověsí v ordinaci, vyplodí děsnou mazanici a odmítá se tím dále zabývat."
To ja se ji nedivim, vubec bych jako dite nechapala, proc to mam delat, to je slusna tortura, jaky to ma smysl?. Chudak doktorka (aby si vesela vsechny obrazky, co tam kdo prinese)Kdyby to vymyslelo dite samo, tak to chapu. Myslim, ze znamky a hodnoceni obecne moc nemotivuji, zvlast u malych deti. A pokud ano, tak k necemu jinemu. Mam syny v beznamkovem modu a ty jedou proste na to, ze je vetsina cinnosti zajima. A nechaji si vysvetlit, ze je dobre se naucit i psat, i kdyz to je nekdy nebavi. Je tam proste varianta: ano, je treba to udelat. U ukolu to neni problem, doma to rodic osefuje, ve skole kdyz mas hotovo, muzes delat navic, co je zabavne. Vidim, jak detem hodne prospiva malo testu, moznost delat chyby, nedesit se kvuli blbostem.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.