Nic ve zlém, ale podle mě to zbytečně hrotíš. Pokud umí co umět má, tak to bohatě stačí. Občas se něco nepovede, já nad tím mávnu rukou, pokud bych zjistila hrubé nedostatky, třeba, že dcera látku nepochopila nebo zapomněla, tak se to doučíme. V první a druhé třídě jde hlavně o to, aby se naučila samostatnosti, připravovat si, pamatovat si co pí. uč řekla, zapisovat si do notýsku. Pokud někde udělá chybu, je to dle mě v pohodě. Jo a k probíranému učivu, některé třídy jedou rychleji, ale pak delší dobu procvičují, některé jedou pomaleji ale potom tak dlouho neopakují. Nedá se to srovnávat, každému vyhovuje něco jiného, ona se ta probraná látka koncem roku srovná. Naše dcera taky občas pláče a kroutí se nad novým typem úkolů, pokud se uklidní a je schopná si nechat poradit, pomohu ráda. Pokud ne, nechám ji to udělat nebo neudělat jak chce ona a následky, ať si nese sama. Zatím to funguje a vše udělala tak jak měla, někdy to odflákne víc jindy míň.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.