Rodinova, treba u nas to na prvnim stupni bylo tak, ze syn mel rad matiku a rad cetl (pouze to, co ho bavilo). Nesnasel gramatiku, hudebka ho nebavila, protoze nesnasel fletnu a zpev, prestoze krasne kreslil, nesnasel vytvarku, protoze ho nutili kreslit, co nechtel. At jsme do nej huceli, jak chteli, nebyli jsme schopni mu vysvetlit, ze proste musi delat i to, co ho nebavi. A pak presel na gympl a najednou zjistil, ze umi dobre psat slohovky, a ze vetna stavba je vlastne matematika, takze super zalezitost. V matice ted konecne zacali delat poradnou matematiku, takze je nadseny. Navic maji i fyziku, ze ktere je nadsen. Diky nove ucitelce na hudbu zacal hrat na klavir, sam od sebe, hraje porad, pribral si i housle a ted prisel, ze by chtel zkusit hoboj. Cely vikend skladal jakesi Scherzo pro klavir a hoboj. Vytvarku vzal na milost az pote, co dostal loni v pololeti spatnou znamku, a protoze chtel mit na konci vyznamenani, tak holt prestal ignorovat ucitelku a o dva stupne si polepsil, a letos uz si to hlida od zacatku. Zkratka, dokud byl do neceho nucen, nebylo to k nicemu. ve chvili, kdy to chce sam, funguje skvele. Uprimne, nevim, co bychom s nim delali, kdyby k teto zmene nedoslo
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.