Re: význam známky na vysvědčení v první třídě
jentak, zas si píšeme tak pozdě.. :)
ano, myslím - ale čím dál víc mám pocit, že se ode mne myšlení nežádá, spíš naopak.
Ty a já mluvíme o "jiných" dětech, pro která mají platit podpůrná opatření už dávno a hlavně tedy v rámci společného vzdělávání od září - na papíře to může vypadat pěkně, ale v praxi oni neví, co s tím. Po nocích tu hledám, načítám, studuju, radím se a pak mě na schůzce setřou jak ho..-póvl a jejím argumentem je: nemůžu mu dávat jedničky stejně jako jedničkářům. Ivp obsahuje obecné pindy jako pomalejší tempo, individualizace, vizualizace apod. Oni jsou na něj hodní a to je největší bonus, díky tomu je spokojený a to je všechno, co lze dosáhnout, na výsledcích se to nepromítá.
Prvňáček byl min. rok, na pololetí ty jedničky měl, na konci už trojky, motivace nulová.
A u normálních dětí by to být mělo - ty jedničky, rozhodně v té první třídě, v jiných případech by neměla selhávat komunikace s rodiči, kde by snad měl ten druhý půlrok stačit na řešení problémů. V mém okolí nynější prvňáci jedničky dostali. Většinou zasloužené, ty nezasloužené učitel doprovodil nějakým "tytyty a bububu" - dítě zažilo úspěch a je připraveno v druhém pol. máknout - tak jsi to myslela? já jo :)
Odpovědět