29.1.2016 10:36:28 Půlka psa
Re: význam známky na vysvědčení v první třídě
V první třídě smysl známkování vůbec nechápu. Za jednu z největších nespravedlností svého života jsem dlouho považovala velkou dvojku v pololetí první třídy. Do školy jsem šla jako skoro geniální dítě. Tedy ve skutečnosti jsem geniální určitě nebyla, ale mám o čtyři roky staršího postiženého bratra, se kterým se doma hodně učili, a tak jsem se od tří let učila s ním, protože tomu u nás doma skoro nešlo utéct. Do školy jsem šla s tím, že díky bratrovi umím učivo až do třetí třídy. Uměla jsem číst, psát, počítat, uměla jsem vyjmenovaná slova i násobilku. Jenomže jsem škaredě psala (píšu dodnes) a při čtení slabikáře jsem pořád odskakovala na další a další strany, protože jsem nevydržela dvě minuty číst větu "Ema má mísu". Dodnes tu dvojku nechápu, a co vím, z okolí, tak se v tomhle ve školách do dneška situace moc nezměnila.
Odpovědět