Baví/nebaví
Ahoj, já jsem zase toho názoru, že by dítě mělo vydržet. Alespoň chvíli, a nesoudit, jestli ho to baví/nebaví po první hodině.
Dcera (7let) chodila v MŠ na výtvarný kroužek, který ji bavil, ale co tam vlastně dělají, jsem se od ní nikdy nedozvěděla :). Pak jsem tam jednou zabloudila, když zrovna výtvarku měli a chvíli pozorovala, jak se šťastně matlá v barvičkách (bylo to něco, na co zřejmě její matka nemá dostatek trpělivosti :))
V první třídě začala chodit na zpívání, protože chtěla. Chvíli jí to bavilo a chvíli ne, ale spíš proto, že se pohádala s holkama, které tam taky chodily. Vydržela celý rok a bude pokračovat. Motivací byly hlavně první vystoupení před obecenstvem. V pololetí první třídy začala chodit na keramiku a atletiku. Obojí si vybrala sama. keramika jí chytila, tam problémy nebyly. Atletika zpočátku vázla, přeci jen to pro ni bylo dost fyzicky náročné, ale vysvětlila jsem jí, že když je kroužek zaplacen, ať to zkusí yvdržet alespoň do prázdnin a uvidíme. Navíc že bude trénovaná a na dovolené bude určitě chodit ze všech nejrychleji a my jí nebudeme stačit. Zabralo to. Chce atletikovat i v druhé třídě. Od října začne chodit do lidušky na přípravnou hudební výchovu a od ledna by měla začít s flétnou. Podle mého názoru má hudební nadání a bylo by škoda nechat ho nevyužité. Ono občas dobrou formou někam dítě postrčit nebo ho u něčeho přidržet podle mého není na škodu.
Odpovědět