9.11.2010 14:54:51 šatranka
Re: Reklamace zboží - vrací se poštovné?
Tady jsou kontakty:
Na jakou instituci se mohu obrátit, abych se dovolal spotřebitelských práv, případně kde mi poradí jak postupovat při reklamaci?
Doporučujeme vám obrátit se na spotřebitelské organizace, kde jsou kompetentní poskytnout vám kvalifikovanou konzultaci:
Sdružení obrany spotřebitele (SOS)
tel.: 224 239 940, 222 210 151, 603 248 266,
fax: 224 239 941
e-mail: sos@spotrebitele.info
internetová adresa: www.spotrebitele.info
poradna pro spotřebitele: www.spotrebitele.info/poradna/
Pro získání okamžité odpovědi můžete volat v pracovní dny mezi 9–17 linku SOS po telefonu 900 08 08 08 s dotovaným tarifem 8 Kč/min.
Alternativně lze dále kontaktovat například
Spotřebitelský poradenský a informační portál
tel.: 224 811 111
internet: www.spotrebitel.cz
poradna: www.spotrebitel.cz/poradna/
Odpovědět