16.2.2011 12:09:19 Žubka
Re: Jak komunikovat s méně chápavými a neodbytnými zákazníky?
To bych mohla vykládat, pracovala jsem jako prodejce zájezdů a takový člověk se našel tak v průměru jednou za 2 dny, tedy při osobním setkání. Já jsem na to docela splachovací, takže jsemm dost věcí odignorovala, ale párkrát jsem už byla taky hrubší, pokud někdo začal útočit přímo na mou osobu a bez objektivných důvodů. CO se týče třeba reklamací nebo potíží, vždycky jsem se snažila být maximálně slušná, ale někteří lidi si vybíjeli zlost na mně, i když jsem fakt nemohla za to, že svozový autobus měl zpoždění atd. atd. Jasně, byla jsem "first level", s tím se musí počítat, ale hrubě urážet se člověk nesmí nechat. Jednou jsem jednoho zákazníka poslala přímo do oněch míst a světe div se, jezdil s námi dále a byl od té doby jak milius
.
Odpovědět