17.2.2011 20:54:39 fisperanda
Re: Kontakt se zákazníky
Postupem času se otupíš. Musíš si najít nějakou zábavnou bojovku. Například na všechno říkat ANO. A tvářit se že je ti to jedno. Výraz je nenapadnutelný. Nebo prostě mlčet. Vůbec ty námitky nezpracovávat. Koukat a mlčet, jako psycholog, co čeká, co bude jako dál. Takže... nevím co teda děláš, ale představím si recepci v hotelu.
"vážená dámo, Vám říkám, že ty prostěradla rozhodně nebyly vyměněný."
(Stojíš, jakože se zájmem koukáš)
"Takže si stěžuju, protože já chci, opakuji chci spát v čisté posteli."
(Stojíš, koukáš, co jako bude dál. Tváříš se zúčastněně.)
"Nebyl jsem ještě nikde, kde by to takhle vypadalo, a to už jsem procestoval kdeco..."
(Koukáš, můžeš malinko zvednout obočí)
"Tak co mi na to řeknete?"
(Přichází tvoje chvíle) "Ano."
Odpovědět