17.2.2011 21:44:13 fisperanda
Re: Kontakt se zákazníky
Maryl, jde hlavně o to, vnitřně se při tom smát. Třeba já na lince.
Zák.: "Nemyslíte, že by mi o té změně měli dát vědět?"
"Ano."
"Ano jako co?"
"Co jako co? Promiňte, teď Vám nerozumím..." :)
Nechej je, ať se do toho zamotají. Čím víc budeš mlčet, nebo odpovídat jednoslovně, tím víc jim vezmeš vítr z plachet.
Mně třeba volá zákazník, který mi nadává do neschopných lemplů, sotva vezmu telefon. Mlčením a občasným ehm... se dostanu až k tomu "víte slečno, já se omlouvám, vy za to určitě nemůžete..."
Samozřejmě je potřeba být u toho všeho slušná. Čím víc budeš mluvit, tím víc tě bude nasranej člověk chytat za slovo. Pokud nemluvíš a posloucháš, znejistí a ubere. Na hádku potřebuje protivníka.
Ale blbci sou blbci. Zdaleka to nemám vychytaný a někdy fakt lezu pod stůl.
Odpovědět