Ahoj,
prosím o radu. Nedávno tu něco na podobné téma bylo, ale nemůžu to najít
Syn měl zimní boty, s membránou, kupované u celkem dobrého prodejce (kupuji u něj už pár let, specializuje se na kvalitní dětské boty), jedná se o kamenný obchod.
Zimní boty jsem u tam kupovala poprvé, značku jsem neznala, ale věřila jsem prodavači, zatím vždy dobře poradil. Výrobce německý.
Boty byly koupené na konci října. Ve stejný den jsem tamtéž koupila boty i dceři, jinou značku, také s membránou. Děti chodí do stejné školky, nachodí toho zhruba stejně, do školky, tam ven, na kroužek, občas bobování, když je sníh, týden v zimě na horách. Měsíc byl v zimě nemocný. Takže bych řekla, že normální používání bot, nohy měl vždy suché. V březnu, jak padal ten mokrý sníh, jsme zjistili, že syn chodí domů s totálně promočenýma nohama. Nejdřív jsem myslela, že si tam nasypal horem, ale po bližším zkoumání se ukázalo, že je totálně prodřená podrážka, na jedné botě víc, na druhé míň.
Boty jsem hned odnesla k reklamaci, ale dnes mi prodavač napsal, že dodavatel reklamaci zamítl z důvodu opotřebení. To se mi nezdá, dceřiny boty jsou naprosto v pořádku, já mám zimní boty s membránou asi 8 let a jsou také bez chyby.
Zítra tam zajdu, ale chci se napřed vyzbrojit možným dalším postupem, když s reklamací nesouhlasím. Ještě dodám, že v minulosti se nám toto nikdy nestalo, kdyby synovi nerostla noha, mohl by zimních botách klidně chodit další zimu...
Díky za rady!