Ahoj, tak já boty prodávám, tak ti povím jak to je
1. U nás posuzuje boty obuvník ( ale žáden kretén, co by chtěl dělat potíže a schválně by to zamítl, to fakt néé
) pokud má pocit, že se boty např. přilepit vyplatí, tak to udělá. Je to starší pán a má na to oko. Řekně bud vrátit peníze nebo opravit nebo taky zamítnuto - to je u nás vyjímečně.
2. Jsou děti, které boty vážně opotřebují, oškrpají, protože nezvedají nohy (netvrdím, že je to váš případ)
3. V tom mokrém sněhu co byl, by snad promokly i gumáky
4. Hodněkrát koukám, co k nám zákaznici nosí za sepraný,špinavý a ošmajdaný hnus , který má měsíc do záruční lhůty. Už chybí jen hovno na podrážce
pokud se boty blíží k dvoum letům nošení (záruční lhůta) hodně koukáme jak boty vypadají, pokud jsou fakt zachovalé a něco se s nima stane, tak to řešíme samozřejmě. Ale fakt normálně onošené každodenním nošením krátce před koncem lhůty zamitáme. Oni to lidi jen kolikrát zkouší.
5. Můžeš poslat boty určo někam, kde ti je posoudí (nějaká nezávislá zkušebna známá, už nevím název) a ti to vždycky nechají vyreklamovat na vrácení peněz. Takže jedině takhle
nebo potom můžeš být hodně nepříjemná, stát si za svým a prudit doooost prodavačky, nechat si zavolat vedoucí atd. možná ti to nechají vyměnit za jiné
U nás teda problémy neděláme. Pokud tržby máme, vracíme peníze ihned, pokud je krize, čekají 30 dní. Ale aspoň nabizíme výměnu za jinou obuv. Nenecháváme zákazníky čekat 30 dní (když vídíme, že boty opravit nepůjdou) a ještě bez bot. Na opravu čekají max.14 dní.
Tak držím palce aby vám to dobře dopadlo. Asi zrovna nějaký šmejdský kousek, když tobě boty drží a i dceři. Ale co ted je poctivého, že