Re: Skutečný rozdíl v učivu mezi II. stupněm ZŠ a osmiletým gymnáziem?
Ano, tohle platí u tch nadanějších dětí. Ale minimálně stejný počet dětí, jako je těch nadaných a i třeba lehce nadprůměrných (tedy běžní dvojkaři), je těch, co jim to učení a život ve škole nejspíš pěkně zkomplikuje. Vždyť kolik dětí má kvůli dys- poruchám potíže v češtině, v angličtině...a teď přibude další jazyk, kde se zase všechno jinak čte....a to jsou tyhle děti nadprůměrně inteligentní (dys- porucha se má diagnostikovat pouze u dětí s nadprůměrnou inteligencí)....a opět, co všechny ty průměrné a slabší? Vždyť pro ty, co se chtějí jazykům věnovat, je tolik možností, ať už gymply, základky s rozšířenou výukou jazyků, soukromé jazykovky.... A ti, co nechtějí, tak mají prostě smůlu....nebudou umět ani česky, ani počítat, ale zato jim přibude další závaží, které je potáhne k zemi .
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.