20.12.2013 22:47:31 Horama
Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky
No, to nas... U nás zrovna pošta funguje fakt dobře, poslední balík mi doručovali včera a normálně doručili, žádné avizo. Ale firma GLS je na pěst. Za poslední dva měsíce mi vezli dvě zásilky (nebylo jiné možnosti) a v obou případech jsem myslela, že se uzoufám. V prvním případě doručovali 7 pracovních dní, v druhém jen 5. V obou případech jsem absolvovala telefonáty na centrálu, abych se k balíčkům vůbec dostala, protože teprve, když jsem po nich začala pátrat a dostala od odesílatelů čísla balíků, zjistila jsem, že GLS udělalo jeden "neúspěšný pokus" (v obou případech jsem byla doma, na mobil nic nepřišlo, nikdo nevolal, žádný mail) a pak to na pár dní nechali v depu. Pak po mém zavolání to následující den doručovali, ale žádný kontakt až do okamžiku, kdy stáli před domem, člověk netušil, jestli doručují nebo na něj kašlou.
Odpovědět