21.12.2013 16:03:23 Mlada
Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky
Jedna pošťačko, nebuď vztahovačná.
Já si evidentně stěžovala na systém, nikoliv na doručovatelku. Navíc je z mnoha příspěvků patrné, že jsou místa, kde to funguje. A jestli to funguje jen díky obětavým zaměstnancům, je zřejmě co napravovat.
Ale popravdě řečeno mi jako zákazníkovi může být opravdu jedno, jak to mají zařízeno. Já mám dostat zásilku, za jejíž přepravu bylo zaplaceno. Dokážu pochopit, že si dojdu na poštu, když mě nezastihnou doma. Už méně dokážu pochopit, že mě upozorní na doručování a nikdo doma nezazvoní -- stane-li se to výjimečně, v hektickém období před Vánocemi, prosím. Proč mě ale proboha obratem sekýrují, že jsem si zásilku nevyzvedla??
Odpovědět