Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky
U nas take CP nedorucuje vubec, na pobocce fronta na vic jak na hodinu a dovolas se leda na lamparnu. Na pobocku se dovolat nelze, do depa se dovolat nelze, na linky stiznosti se dovolat nelze. Jedine, kam se dovolat lze, je placena zakaznicka linka, odkud nemuzou vubec nikam prepojit, jen ti opakovane nadiktuji cisla, ktera uz znas a na kterych to nikdo nebere. Na opakovane pismene stiznosti, ani na ty pres webovy formular nereaguji, ackoliv pry na to reagovat musi. Osobne jsem je na pobocce servala nescetnekrat, dosahla jsem jenom toho, ze mi teda vydali zasilku prednostne, nicmene me to nijak zvlast neuspokojuje, zvlast kdyz priste ji nedoruci zas. Proste CP absolutne nefunguje a navic je nedobytna. Jsem uz trochu zoufala. Na generalniho reditele pry na infolince cislo nemaji... Je to k
Odpovědět