21.12.2013 9:50:16 Tchibo
Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky
Já mám dobrý zížitek objednávala jsem něco v eschopu 19.prosince a ještě ten den mi přišla sms že balík přebzala ČP a bude doručen následující den,následující den tedy 20 sms že balík bude doručen domů,byla jsemv práci a následovala sms že zásilka nebyla úspěšná a balík uložen na poště...běžná praxe v pořádku.
Ale kolem poledne telefon volal nějaký pán že se stala chyba a že on obdržel na svou adresu balík kde mělo být něco za 1000 Kč a on v tom má fakturu s mojí adresou a telefonem s věcmi za 250Kč.Tudíř ssi dovolil mi zavolat jestli já náhodou nemám jeho balík.To jsem v ten moment netušila co v balíku je když je na poště odpoledne jsem pro něj šla a hle balík na mé jméno ale v něm věci pánovi.Každý balík byl odesílán z jiného eshopu,tak chyba nastala asi na poště kde jej odesílali,prostě přehodili lístečky ty co lepí na pioště s adresou a odesílatelem.Naštěstí pán bydlí jen 30 km od nás tak sedl večer do auta a balíček přivezl já mu za odmenu dala ten jeho:))
Jsme lidé ne roboti,důležité je se domluvit.Určitě to neudělal nikdo schválně a řeknu vám jsem ráda za svou práci a práci na poště bych nechtěla ani za zlaté prase.doručovatelky jsou nechtěně hromosvod.
Odpovědět