Re: Známkování TV
pokud ma byt vzdelavani uspesne, musi fungovat znamy (ale opomijeny) trojuhelnik dite-skola-ucitel. rodice, kteri predpokladaji, ze dite bude nadsene z predmetu (napr. te vychovy), o kterem domu mluvi opovrzlive, se nemuze divit, ze da uciteli praci (mnohdy marnou), dite pro predmet motivovat ci nadchnout. u toho telocviku je to taky o tom, ze by prece zdrave dite melo mit prirozeny pohyb neustale (at je to jen obycejna chuze), ne jen v hodine tv.
rodina dava diteti zaklad. vse, co dite formuje, ziskava do 6 let veku, potom uz dite muzeme jen "tvarovat". ale musi tvarovat jak skola, tak rodice.
souhlasim s delete, ze i vychovy maji sva pravidla, je tam o co se oprit a co hodnotit. mimoto pocet znamek v danem predmetu za ctvrtleti je dany ve skolnim radu. proto neni v poradku, kdyz syn autorky prispevku zadne znamky v online zakovske nemel. ale rodice musi jevit alespon minimalni zajem o skolni vysledky a nebat se (proc taky?) zeptat.
Odpovědět