Re: Známkování TV
Z+2,
no když je hodnocení vyrovnané, tak má dostatek známek za výkon (ale opět dávám přednost relativnímu, tedy třeba jak se zlepšil od minula, což třeba motivuje k zlepšování se v technice....mně osobně třeba lepší nízký start zlepšil už tak rychlý běh na 60 m o 1 sekundu, stejně tak mi bylo jasné, že ve šplhu, ve kterém jsem mezi holkami excelovala, nemám šanci na kluky, protože neumím šplhat bez přírazu atd.).
Jde prostě o to nehodnotit JEN tu jednu oblast. A "hlásící se holčička", pokud je "dřevíčko", tak na výbornou rozcvičku musí taky zamakat, ne že ne...jedna věc je vybrat správné cviky, druhá věc je je správně předvést...a upřímně, tohle by pro žádného sportovce, ať už kluka, nebo holku, neměl být problém, vždyť to je základ....no a jestli to někdo má potřebu odfláknout zrovna ve chvíli, kdy je za to hodnocený? Tak ho to asi těžko demotivuje, že....
Problém je spíš v tom, právě u toho tělocviku, že rozvička nikoho moc nebaví...je to nuda, ne že ne...ale zatímco sportovec většinou chápe její smysl, tak nesportovec ne....a pokud pak nesportovci, který se díky správnému protažení a posílení zlepší (přičemž správně to třeba dělal kvůli té známce, když holt jiná motivace nebyla) ukážeš, že právě v tomhle je zállad jeho úspěchu, pak už příště nedělá správně rozcvičku kvůli známce, ale proto, že už ten smysl vidí....
Opět stejné jako v jiných předmětech. Holt v tom, co dětem není z nějakého důvodu blízké, je těžší najít jim k tomu cestu, když teda vidíš smysl v tom, aby ji našli...a já myslím, že to má smysl u všeho, i u toho, k čemu člověk tak úplně netíhne sám...
Odpovědět