Máme dceru s diagnózou vysoce funkčního autismu. Znamená to asi tolik, že její mozek funguje jiným, méně intuitivním způsobem. Její myšlení se velmi podobá počítači, do kterého zadáváme údaje, a který prostě není schopen ničeho jiného, než na co je naprogramován. Přitom ale jde o inteligentní dítě s mnoha schopnostmi.
Milí rodiče dětí s dysfunkcí, vemte si příklad ze mě a nedělejte stejné blbiny.
Rodiče mají totiž obavy, že změny jejich dětem uškodí.
Když dvouleté dítě ukáže na obrazovku nebo do knihy a správně vysloví písmena, většina rodičů se zaraduje. Někteří rodiče však mohou být překvapeni, když je o několik let později jejich dítěti diagnostikovaná vývojová porucha.
Čím to, že dítě, kterému to „pálí“ a v lecčems se vyrovná svým vrstevníkům, nebo je dokonce předčí, má potíže se čtením, psaním nebo počítáním?
Výhody i strasti inkluzivního vzdělávání představuje Mgr. Radmila Bémová, vedoucí Praktické školy - Lycea na Praze 6.
„Nultý“ ročník základní školy je zajímavou a přínosnou formou pedagogické intervence pro děti s odlišnými vzdělávacími potřebami.
Integrace dítěte se specifickými potřebami do běžné školy je v naší společnosti stále aktuálním problémem.
Kluk s Aspergerovým syndromem dnes navštěvuje normální školu
Rozhovor s Milanem Valentou z Ústavu speciálněpedagogických studií na PdF Olomouc
Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.
Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.