Re: A co kroužky
Jéňo, zrovna včera mě jedna maminka prvňáčka trochu znejistila...Popisovala, jak oni dělají úkoly....Celou dobu s ním sedí u psacího stolu, nejdřív musí celý úkol napsat nanečisto, někdy i víckrát..Teprve když je maminka spokojená, může psát do sešitu...Řkla jsem že asi záleží na dítěti, ale že já ho pošlu přesně v 5.OO, tak jak jsme se vzájemně dohodli, do pokoje, aby tam sám a samostatně svůj úkol vypracoval a že má za mnou přijít pro podpis , až bude hotovo, pokud nebude něčemu rozumět, může se přijít zeptat...Bylo mi na to řečeno, že potom ten úkol podle toho vypadá,a že se teprve učí pracovat a tudíž je nutný stálý dohled....
Ale pak jsem otevřela sešit s týdenním slovním hodnocením: musím říct, že jsem dlouho neměla tak velkou radost: ve zkratce tam stálo, že syn je samostatný, aktivní, rychlý, výborný začátek a jen tak dál..
Takže zatím budu pokračovat tak, jak jsme začali...Pořád si myslím, že u domácíchúkolů není nejdůležitější to, jestli je naprosto všechno správně a krásně...A že pokud jim budu přisuzovat větší důležitost, než jakou by opravdu měly mít, pletu si na sebe bič...
Odpovědět