10.4.2013 23:36:38 Eva+3+1
Re: Dotaz na učitelky a matky integrovaných dětí ohledně zapadnutí těchto dětí do třídního kolektivu
mladý je dys s prý dost dlouhou a těžkou nápravou. Spolužáci ve třídě jsou v pohodě. Ale učitelka stojí za to. Z PPP jí museli podrobně vypsat co s ním má dělat, co nedělat, jak známkovat,jak rozdělovat chyby v diktátu ( za 3-4 chyby dostával za 5 už od 2 třídy).......I když měla posudek z PPP z dřívější doby, nehodlala se jím zabývat. Naprosto běžně praktikovala domácí úkoly - stránka z matematiky, češtiny + angličtina. Denně, a to jsem měla ještě s mladým napsat nějaký procvičovací diktát a něco si přečíst. Jí to prý přišlo naprosto normální.Do PPP napsala, že je problémový a žádná domácí příprava neprobíhá. Problémy s jejím stylem měli i děti bezproblémové děti a učitelka se divila, že jsou neustále neukázněné, rozjívené,......určitě, protože pokud seděli většinu odpoledne u úkolů, tak se asi moc nedostali ven.
Nejstarší byla taky dys. Vyřazena v 7 třídě, pro zlepšení na normální úroven. hodně jí pomáhala její učitelka. Všemožně ji podporovala, snažila se jí učení ulehčit + práce doma. Udělala zkoušky na veterinu jako 5tá nejlepší. Takových učitelů se stejným přístupem kdyby bylo víc
Odpovědět