Re: Jak si představujete ideální výuku angličtiny na ZŠ?
všimla jsem si, že některé školy dnes nabízejí "bilingvní" výuku, kdy už od první třídy vyučují jeden předmět, zaznamenala jsem pracovní činnosti, v angličtině. Pokud k tomu ty děti mají ještě tři hodiny angličtiny vyučované jakoukoli zajímavou formou, může to k něčemu být. I když teda zrovna pracovní činnosti (na druhém stupni jsem koukala, že se zas anglicky vyučuje informatika) je předmět s dotací jedna hodina týdně, tedy nic moc. Na druhou stranu výtvarka je předmět, který by se s angličtinou na prvním stupni propojit dal, už by to mělo větší smysl.
p.s. moje dcera, který asi před dvěmy týdny dělala ve výtvarce jakéhosi sněhuláka, navíc výtvarka je u nich vyučována bilingvně, a ona stejně netuší, jak se řekne sněhulák. Ale určitě si u toho zpívali nějakou anglickou písničku, ideálně tu, kterou zpívají od září. Holt někdy ta realizace hapruje i ve třídách, které samy sebe označují jako "bilingvní"
Odpovědět