26.3.2010 20:02:23 Vážný
Re: Naprosto souhlasím,
Já už to psal výše, škola a třídní v tom uměli chodit, takže asi jako kombinaci vad považovali všechno od asthmatu a vyšší absence, přes ADDH, přes dyslexii, dysgrafii až po logopedické problémy. Měli jsme papíry z PPP atřídní nám nabídl zpracování IVP. Protože ale on dost dobře individualizioval i bez jakýchkoliv papírů, tak jsme to nechtěli. Měli jsme i tak přístup k nápravným kurzům, a učitel nás vedl v nápravě. A tak jsme už nedráždili s požadavky slabších podmínek.
Taky já mám 2 VŠ, syn působil vcelku inteligentně (i podle PPP), tak jsme nechtěli slevovat v úrovni vzdělání. Do této školy jsme utekli před návrhem zvláštní školy od speciální školky ...
Zvláštní charakter školy byl dán křesťanským backgroundem, takže se očekávalo že učitel i dítě bude usilovat hlavně o vzdělání, nikoli hlavně známky. Šlo o krásu toho se učit, ... Normální známky byly 1-3. Taky šlo o školu volby ve smyslu, že všichni rodiče se museli rozhodnout dát dítě na tuto školu, žádné nebylo spádové. Takže děti (ač některé maminky byli vskutku zvláštní až asociální) byly vcelku rozumné.
Odpovědět