Re: Učitelé a LMD
Souhlas, s dítětem, které má určitý problém je nutné spolupracovat i doma, ale základ pochází od učitele. Moji rodiče nejsou žádní primitivové, ovšem se mnou se učit nemuseli a když měla problémy sestra, šla spíš za mnou, neboť, když jste ze základky přes dvacet let a navíc vás vzdělávali zcela jiným systémem, žádné divy nestvoříte.
Co se domácí práce týče, je to zas na učiteli. Seznámit rodiče dítěte s metodikou učebnice a procvičování (např. pro děti s LMD), seznámit je s intervaly učení apod.
Bohužel zvlášť u starší generace (tak 50 a výš) učitelek se setkávám s absolutní nechutí něco měnit nebo se dovzdělávat, jo řeknete třeba ,,mají léta", jenže učitel je povolání flexibilní, neustále se rozvíjející (a propos, které vlastně v dnešní době není), navíc je to práce s dětmi, tam se něco nového děje vždycky...Ta naše učitelka nebyla už tehdy kdovíjaká mladice, ale dokázala se dětem věnovat a ulehčila jim život..Učitelé jsou odborníci. Rodiče (pokud nejsou učitelé) laici. Je proto nutná spolupráce, ale ten základ spočívá fakt ve škole, s tím souhlasím, Graine.
Odpovědět