27.7.2007 20:10:48 Grainne
Re: Takže
Chápu, že v takové situaci je individuální přístup prakticky nemožný, o to víc je možná potřeba pracovat s rodiči. ( jedna "veselá" historka - tatínek s nožem), taky pamatuju. Nemluvím ani tolik o individuálním přístupu, jako o respektování žáků se specifickými poruchami učení. Proč by nemohli s ostatními napsat diktát? Jistě napsat ho můžou, alespoň mezitím nezboří školu( to není myšleno nijak ironicky), ale je nutné nebrat v potaz výsledek stejně, jako u ostatních žáků, např. Písemné testy apod. jsou pro ně mnohdy nemožné, atd. Na druhou stranu, od rodičů nelze také čekat zázraky, položila jsem tady otázku, jak přimět doma dítě, aby ve škole dávalo pozor, jak přimět výchovně dítě, aby ve škole ...Vlastně cokoliv? Vlastní zkušenost, požadavek paní učitelky - udělejte s tím něco doma, on ve škole...a co? Existuje nějaká pedagogická metoda jak z domova ovlivnit chování dítěte ve škole? Rodič ve škole není a ne vždy je dítě doma popouzeno proti učitelům, já jsem se toho snažila vyvarovat v jeho zájmu, ovšem syn měl bůhvíproč takhle "spadeno" na učitelky matematiky. Byl drzý, nesoustředěný, odmlouval atd. Dodnes jsme nezjistili, proč a neví to ani on sám.
Odpovědět