5.11.2015 21:40:56 nada
Re: Obecné plky přesně tak
přesně. souhlasím. Mám 3 děti v pěstounské péči. Nejstarší velmi nadaný, různé zdravotní problémy. Škola dokázala řešit jeho problémy s motorikou, zohlednit i třeba při diktátu...napsal na 1 ale čekalo se na něj. Různě jsme při jeho vysoké nemocnosti dolepovali zápisy do sešitu...nebyl schopen dopsat dané učivo, ale uměl...prostě jemná motorika problém, vyseká inteligence, hudební nadání. Základní škola zvládla na výbornou, děti ho brali normálně. Odcházel jako jeden z nejlepších žáků. Dnes velmi dobrý student Janáčkovy konzervatoře v Ostravě, 3 ročník. Druhé dítě, dívka, bohužel nízké inteligence. začínali jsme se základní školou. Pedagogická poradna doporučila, že to máme zkusit...byť absolutně nezvládla předškolní přípravu, zápis...velmi slabá, všichni to viděli, učitelé, my, školka...ale prý jsme kritizování Bruselem, že rovnou zařazujeme děti do praktických škol.....výsledkem bylo šílené trauma, naučila se asi 4 písmena, pak už nestíhala. Ale děti se jí posmívali, byla prostě nejhorší, bála se. V neděli večer ji bolelo břicho a dostávala horečku. Speciální vyšetření, žádost naše i školy..a od pololetí první třídy přeřazena do praktické školy....znovu začala pracovat svým tempem. Abecedu se učila do poloviny 3 třídy. spokojená, uklidněná a do školy chodí ráda. Nejmladší syn ...těžká logopedická vada, odklad školní docházky. Nastoupil do základní školy s integrací, má hodiny speciálního doučování, je ve třetí třídě a ve druhé měl 2 dvojky. Ve třídě i kvůli jeho integraci je 16 + 2 děti, které jezdí jen na přezkoušení. Takže jde to, ale opravdu určité omezení a zdravotní problémy. Ale těžce a středně mentálně postižené děti těžko mohou být opravdu úspěšně zapojeny do kolektivu běžné základní školy. Bud budou mimo v jiné skupině, třídě apod., Ale opravdu v jedné třídě běžné základní školy nemožné. Dnes se dcera učí v 8 třídě zhruba to co syn ve třetí v základní škole. Násobilku zvláda do 4, pak jen s tabulkou......třeták zná násobky 8.
Odpovědět