Aneb laskej mne víc než svůj mobil!
Nová kampaň firmy Plum Organics s názvem "Do Your Part(ner)" byla uvedena novým videem, ve kterém vystupuje několik partnerských dvojic, které jsou sice společně v postelích, ale dělají v nich dělají všechno jiné než sex. A průvodkyně manželskými ložnicemi zdůrazňuje: "To, že jste rodiči, ještě neznamená, že váš telefon by měl být více laskán než vy."
Plum Organics totiž provedla průzkum mezi americkými rodiči, aby zjistila, že třetina rodičů tráví svůj čas v posteli raději na sociálních sítích, místo toho, aby diskutovali například o svých dětech nebo měli sex.
Cílem této zajímavé kampaně je sdělit rodičům, že silnější vztah a častější sex pomůže vybudovat šťastnější domov s lepším prostředím pro děti.
Vrtá vám hlavou, proč se o sexuální život v rodinách zajímá právě firma Plum Organics? Více sexu totiž znamená více dětí a ty potřebují více dětské výživy, kterou právě Plum Organic vyrábí.
Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.
Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.