10.2.2010 13:02:58 Markéta s párkem
Re: Integrace není vždy na místě
Prosím tě, mohla bys mi popsat, jak vypadá takové vyučování v malotřídce? já si neumím představit, že by dcera (je teď v 1.třídě) měla něco dělat, třeba kreslit, psát, počítat - soustředit se na to a nedávat pozor, co učitelka říká ostatním. No, při kreslení by to ani tak nevadilo, ale když by měla třeba počítat a učitelka by povídala ostatním dětem, třeba o přírodě nebo o lidském těle apod., určitě by chtěla poslouchat. A to není nijak roztěkaná, dokáže se na práci soustředit, ale je strašně zvědavá. Určitě jsou děti, které se dokáží míň soustředit, tak si to moc neumím představit.
A ještě bych se chtěla zeptat na jednu věc. Známá má dítě, které má ty dys..., o kterých jsi psala. Je sama, nemůže ho vozit do vzdálené školy, tak chodí do normální, kde má kluk strašný problémy - je na prvním stupni a má čtyřky,mrzí ho to a podceňuje se. Učitelka mámě řekla, že si s ním neví rady a že když ona ho nechce dát tam, kam patří (tj. do té specializované školy), tak se s tím nedá nic dělat. Dá se té mamince něco poradit, jak trošku přitlačit tu učitelku, aby se aspoň trochu snažila, slyšela jsem, že prý je možné těmhle dětem až o dva stupně přidat na známce?
Odpovědět