16.11.2012 7:52:08 Karolína
Re: Ubijejici rutina MD
Nechápu, co to takhle překrucujete?
Jedna věc je gympl a VŚ, tam se dítě už snad dozorovat nemusí, ale v tom případě není třeba zaměňovat nestíhání za lhostejnost. I člověk, který těžce nestíhá, se může jen tak mezi řečí a prací poptat /zatímco dělá/ - a což tam děláte? například. Stejně tak, jako se baví o dojení ovcí a koz. Samozřejmě, pokud ho to nezajímá, tak se nezeptá, což bude asi spíš ten případ, že člověk, který má svého dost prostě to odrostlé dítě vypustí s tím, ať si poradí a mě ani nezajímá jak.
Druhá věc je prvňák v šesti letech. Tak tady kdo tvrdí, že nedal s dítětem žádnou přípravu, nekontroloval ho, tak si to buďto nepamatuje, nebo kecá. Žádné šestileté dítě není tak superzodpovědné, aby nebylo třeba se ho alespoň zeptat, co má mít do školy /zodpovědné sdělí, nezodpovědný salámista-dítě si nevzpomene, nevzpomene včas, nebo to zatluče/ a ať ukáže, jak napsal úkol, i když jsou to ze začátku jen čárky nebo vlnky nebo jiná příprava. Nebo se nezeptá, co už čtete a ukaž mi to, aby viděl, jak si dítě stojí.
Pokud to neudělá /ne, že si to už nepamatuje, že to dělal/, tak je za tím taky lhostejnost, protože delegovat na šestileté dítě veškeré starání kolem školy nic jiného není. Zkontrolovat tašku, pomůcky, svačinu...
Odpovědět