1.11.2004 14:47:36 Adina
Re: Ach jo,
Taky me tento styl reklam vytaci. Zahy si vsak uvedomim jake cilove skupine je urcita reklama urcena a snazim se uklidnit. Ono totiz prumerny obcan ma asi vesmes takto domacnost ala stara skola zarizenou. Muz prijde z prace dostane zvanec, pri nejlepsim usedne k "bedne". Je unaven z prace...uznej...:-)
Mozna az pobezi reklama na nejaky sortiment nebezneho charakteru, mozna autori pouzijou sofistikovanejsi pohled na vec.
Kdyby si alespon ten otec hral s detmi ci se s nimi ucil, nezli ta zena onen kus zvance dovali. Ze? Ci ze by prisel s tenisovych hodin (ano to neni vsak prumerna cinnost), ci z projizdky na koni, ci z jizdy na kole, ci z pouhe prochazky, jizdy na koleckacich,lyzovani a ruzne...Hned by to lidi smerovalo k tomu zit jinak nezli jen na pohovce...mozna, ve vysledku asi stejne ne.
Tvrde, mozna osklive hodnoceni, ovsem to by ono zminovane zbozi, kupovalo podstatne nizsi procento populace. A to neni cil. Jen se podivej do pruzkumu kolik procent lidi sleduje NOVU a kolik CT1 ci dokonce CT2. A hned Ti bude jasno, vyrobci by asi moc neprodavali.A ekonomika by sla zatracene dolu...
Bohuzel tento styl zivota u nekterych rodin pretrvava, takze si lepe nedelat iluze, ze meritko jenz funguje v nekterych "normalnich" rodinach ze funguje v kazde normalni rodine, kde je zena prominte mi "otrokem".
Odpovědět