11.1.2008 23:17:42 Katka Lip.
Re: Anglicky nenásilně
Ano, toto byla pointa meho clanku. Spise nez memorovat a ucit slovicka (i kdyz nic proti pisnickam a basnickam) je lepsi na dite mluvit, cist kratke pribehy, hrat divadlo, ukazovat a povidat mu cizojazycne. Nechtit interakci. Mozna to neni tak oslnive, ale do budoucna dobry vklad. Deti jsou velmi vnimave, moje dcerka dokaze porozumet kratke neprilis slozite bajce o zviratkach pouze s cca dvema objasnenimi, i kdyz jsou tam slovicka, ktera nikdy neslysela. Ma vycviceny sluch a perfektne rozeznava co zna a zbytek domysli... nekdy je samozrejme mimo, ale to nevadi. Ja se priznam, ze se malokdy vybicuju k uceni ve smyslu "lekce", kdy premyslim, jak ucit a co, spis mi vyhovuje, treba kdyz ji vezu do skolky, zacit povidat anglicky, co kolem vidim. A mame moc hezkou knizku "Many more bedtime stories", kde jsou kratinke pohadky od zviratkach a ty si tak obden cteme (to jak se tu nekdo ptal na frekvenci uceni).
Odpovědět