30.6.2013 21:06:06 Karyp, dvě děti
Slovni hodnoceni ve vztahu k definovanym urovnim
Mame oboji, znamky i slovni hodnoceni, znamky z ceske casti a slovni hodnoceni vztazene k dosazenym urovnim z cizojazycne casti. Na prvnim stupni jsem jednoznacne pro slovni hodnoceni, ktere ale musi byt vztazene k urovnim predem definovanym. Jinak se samozrejem tezko ohlida, co to slovni hodnoceni vlastne rika a kazdy si ho muze psat jak chce. Mame popsano, jak ma napr. vypadat cteni prvnaka na trech urovnich, z nichz prostredni je ta, ktera je vyhovujici. Dostavame tedy zaskrtnutou uroven plus slovni komentar. Perfektni. Presne vim, v cem je pozadu, akorat ci popredu a jeste se dozvim detail. Je to v podstate neco jako kompetencni model. Moc se nam to libi a neni to stresujici. V ceske casti dite oplakalo 1-, v cizojazycne se tesi, ze kdyz napoprve neda test z matematiky, ktery je kazdy tyden o neco tezsi, podle toho, kam se dite posouva, priste ho da, protoze pani ucitelka mu veri. Docela mi spadl kamen ze srdce a ty znamky v cestine nejak prezijeme....
Odpovědět