1.7.2013 7:42:12 Žubka
Re: známkování
Taky mám ten pocit. Jinak mám 4 děti, každé je úplně jiné a trvám na známkách, protože je to transparentní. A nechci dětem mazat med kolem pusy, prostě život se s nikým mazlit nebude a pokud mi dítě donese horší známku, je to pro něj signál, že prostě někde je potřeba zabrat. Tatdy ty hloupaté metody se slovním hodnocením jsou jen berličkou pro ty méně zdatné (ať už od přírody, nebo nevhodnou výchovou). Možná tvrdě napsané, ale myslím, že to odráží realitu. Prostě ne každý je chytrý, někdo je opravdu hloupý a nemůže mít stejně dobré známky jako ten, komu ten předmět jde. Pokud je moje dcera blbější na matiku, tak prostě jedičku mít nebude, z jiných předmětů naopak zase ano. No zatím měla jedničky ze všeho (2. třída), ale nedělám si iluze, že někde bude lepší a někde horší. Oni ti chudáčci dětičky to přežijou bez újmy. Nezdá se mi, že bych byla nějak frustrovaná z toho, že jsem občas dovalila domů kouli.
Odpovědět