1.7.2013 18:23:11 Rigmor
Re: taky známkování
Četla jsem pouze hodnocení svého dítěte. Ale nevím, jaký je probém pochopit, když je napsáno zhruba toto v zkratce: už zvládá tyto písmena (vyjmenováno), plete si tato písmena..., nejistý v používání Y... umí zatřídit organizmy do říší, zvládá počítání do..., odčítání...je potřeba procvičovat sčítání čísel nad 10, v testu z matematiky mel tolik bodů z tolika. Jednoduše popsané, co by měli děti zvládat a jak to zvládají.
Zajisté je to náročnější pro učitele, mají míň dětí ve třídě, ale učitelé si stejně běžně zapisují ke známce, z čeho byla. Přijde mi, že známka je vlastně zjednodušení pro učitele, kdy v konkrétní chvíli ohodnotí prokázané vědomosti a pak už se k tomu nemusí vracet, má zapsanou známku, která je přeci ´´jasná´´. Kdo si za půl roku bude pamatovat, o co se vlastně jednalo, tak se udělá průměr a je to ´´spravedlivé´´. I když se dítě ten konkrétní problém doučilo...
Odpovědět