14.10.2005 8:27:51 Milada.
Re: ušlapaná cestička
Verko,
tak rozhodne nesouhlasim s timhle: To, že rodič podepisuje dětem úkoly, není proto, aby si procvičil podpis, ale proto, že vyjadřuje ochotu spolupracovat se školou na vzdělávání svého dítěte.
Pamatuji si zcela jasne svuj ukol ze Zemepisu, kdy jsem se svym tatou nekolikrat probrala latku tam a zpatky, do sesitu si aktivne nakreslila obrazek (to uz nebylo nutne), latka mne hodne zajimala, jednalo se o nejake zatmeni slunce. S tatou jsme sli, vyhledali si to i v nejakych knihach, vsechno jsem si precetla... Rano, pri hodine jsem zjitila, ze jsem proste tatovi nedala ukol omylem podepsat. A ucitelka se jen zeptala: Kdo nema ukol podepsany? V tu chvili jsem se dostala do skupiny deti, ktere ukol delaly o prestavce. Ucitelku nezajimalo nic, snazila jsem se ji to vysvetlit. Takze ukol, ktery jsem doma delala asi hodinu, naucila se k tomu plno dalsich veci jsem proste ten den nemela.
Budu brojit za podepisovani ukoly vzdy a vsude.
Muj syn je ve treti, ma druhou ucitelku a obe rikaj, ze vedi, ze dite si ukoly dela doma. A i kdyby si to dite (treba na vyssim stupni) delalo ukoly u prestavce tak jako co? Kdyz budu v praci a budu mit nejake jednani, tak je prece jedno, jestli s pripravou na to jednani skoncim pet minut pred jednanim, nebo se budu pripravovat vecer pred tim.
Ochotu rodicu spolupracovat se školou na vzdělávání svého dítěte vidim ja zcela jinde nez v tom, ze diteti podepisu ukol. Vidim schuzky rodicu s reditelem a ucitelskym sborem, vidim jednani na MU atp..uz jsem ti to psala nekolikrat.
Odpovědět