Re: ušlapaná cestička
Xantipo,
souhlas...U nás je to tak, že David přijde s celou taškou sám-vzhledem k tomu, že mám ještě ročního syna, musí si taky najít vhodný okamžik,ale to jsme si předem vysvětlili- a ukazuje mi, co dneska dělali, co mu třebanešlo, co se mu líbilo a co mají za DÚ.Když vidím, že mu něco nejde, snažím se vymyslet si něco, aby pokud možno sám přišel na to, že je třeba to procvičit...)u nás bohužel neexistuje něco takovýho jako" sedni si a napiš mi dvě řádky "m", moc ti to nešlo, navíc si myslím, že tenhle způsob je moc nemotivuje, spíš otráví...).Taky se ho zeptám, jestli už má všechno připraveno a pokud vidím, že i penál je tipťop, pochválím ho...Nepřipravuju, neořezávám, nehledám tužky....
Písmenka nakonec dopadla tak, že je fakt neměl, p. učitelce sám šel vysvětlit, že má ve stolku bordel, že je nenašel, že si tam uklidí , písmenka najde a příště je bude mít...P. učitelka zná můj názor na věc a vychází mi vstříc, navíc prvňáčkům toleruje sem tam nějaké " nehody" v podobě zapomenutí toho či onoho, tvrdí, že je jí to milejší, než když dětem všechno připravují rodiče...
Písmenka se nenašla, David vybral něco ze svý kasičky a dojeli jsme do papírnictví koupit písmenka nová. Zbytek nerozstříhaných teď leží pěkně v šuplíku a myslím, že už je neztratí..
Odpovědět