Re: Česká škola
Meto, ale já s tímhle vpodstatě souhlasím, nikdy jsem napsala, že byh neměla sloužit jako záchranná síť, jen ta síť nesmí sloužit zároveň jako služka a dozorčí....
Psala jsem, že jsem měla s Davidem děsný problémy, ale lepší se to a přiznám se, že velkou část přičítám tomu, že jsem u něj začala dodržovat tuhle metodu..Přičemž ale mám pořád přehled o tom, co dělá a jak dělá, zajímám se o to možná až moc...
No a voda...David tam byl do čtyřech hodin, ale bez pití nebyl, protože si došel do vedlejší školky, jestli by mu mohli nalít trochu čaje...pak dostal pití při obědě a pak si došel do školky ještě jednou...On je sice bordelář , ale nějak si vždycky poradí....
Tyhle věci bych rozhodně řešila individuálně, určitě bych to víc hlídala, kdyby neměl v pořádku ledviny, ale třeba s tou bundou by mě to tak štvalo, že bych se snažila ho nějak donutit k tomu, aby si na to myslel...Já nevím, zase když se to nechá plavat, tak ho to nějak dopředu neposune nebo jo? Davidovi kdysi předepsali Piracetam, na dozrávání nervový soustavy, pak mi doporučili dávat pravidelně zklidňovadla, nic z toho jsem po delší úvaze nedávala a časem se to prostě zlepšilopoužívala jsem pořád stejný metody, někdy jsem byla nešťastná, že nevidím výsledek a ejhle, je to lepší a lepší...
Když já fakt nemyslím, že máte dítě nechat v něčem se nešťastně plácat, valit před sebou problémy..David vlastně žádný problémy nemá, ve škole vůbec ne-jo, psaní, ale to není problém-a se vším za mnou přijde, takže to vždycky nějak zlikvidujeme...Jen ho nechám nějakým způsobem pocítit následky toho, co neudělal dobře, případně neudělal vůbec, ať už z lenosti nebo jinak....
Odpovědět